piątek, 9 sierpnia 2013

Troszkę z życia xd.

Siemcia ^^
Niedawno nocowałam u chrzestnej w Białymstoku,
zabawiałam moje jakże wspaniałe cioteczne rodzeństwo,
moja siostrzyczka Alicja 2 sierpnia skończyła 2 latka!
Zrobiłam nawet gifka jak jadła groszki! :D

Sądziłam że będę się troszkę u cioci nudzić, więc przy okazji
ogłosiłam na moim fanpage'u 'Ojeej, jakie to kawaii'
że będę w Białostockiej galerii i że można będzie mnie spotkać.
Umawiałam się z dwoma osobami, ale spotkanie nie wyszło ;c
W ogóle.. jeśli ktoś chciałby się ze mną spotkać, to tylko w Białymstoku.
Chodziłam po galerii sama z rodzicami jako pastel goth, a ubrana byłam właśnie tak:


mam kompleksy na punkcie moich ud -,-
a na zdjęciu wyszły jakieś różowe, hahaha.
spinka - taobao
bluzka - taobao
naszyjnik - taobao
spodenki - moje DIY ^^

W większym mieście ludzie niemalże wcale nie zwracają uwagi 
na wygląd ludzi. Szkoda że tam nie mieszkam.
Nic sobie nie kupiłam w galerii poza jajkiem niespodzianką
 z Angel Cat Sugar i dużo chińskich zupek... XD

Kupiłam sobie w lidlu koszulkę z jelonkiem Bambi!
Do tego jeszcze w moim ulubionym kolorze *,*
bardzo mi się podoba ♥
a Wam? :D

Jutro mam wesele, mój tata jest chrzestnym pana młodego :)
Jak już pisałam wcześniej, zakładam tę sukienkę:

do tego moje buciki i skarpetki z koronką:


Jako fryzurę, myślę nad tym tutorialem SuiPrincess, włoskami hime gyaru *_*:

i lalkowym makijażu Venus Angelic.


Przyjadę po poprawinach, czyli pojutrze.  
Oczywiście dodam zdjęcia z wesela :3

Muszę się Wam pochwalić co kupiłam wczoraj w lumpeksie... *A*
wieeelgaśną maskotkę Hello Kitty, do tego jeszcze oryginalną.
jest cudowna *A* ! Jestem przekonana, że maskotka jest warta ponad 100zł,
lub może i nawet ponad 150zł, bo jest ze znanej firmy Jemini.
Miałam szczęście :D

Bardzo chciałabym jechać na jakiś konwent..
Z tego co mi wiadomo dzisiaj we Wrocławiu Niucon zaczął się już o 15:00.
Mieszkam daleko i w takiej małej mieścinie, że niestety najprawdopodobniej
 nie pojadę na żaden konwent... ;c
Życzę wszystkim uczestnikom Niucon'u wspaniałej zabawy ^^ 

Przypominam o moim ask'u, zadawajcie pytania, jeśli jakieś macie :*

Zaraz zrobię sobie kimchi , hehe *Q*
Pozdrawiam! ♥

16 komentarzy:

  1. ajajaj! jak ty prześlicznie wyglądasz :3 i cudowne są te buciki na wesele ^^ miłego dnia, z chęcią zobaczę te zdjęcia z wesela, jak będziesz już we wszystko ubrana xd

    http://hachi-hachimitsu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja i jak pisałam na fb - kocham tą perukę *___*
    a te różowe butki to cuda #.#

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ją kocham :D ♥ hehe dzięki!

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz *.* Ta peruka wygląda na Tobie prześlicznie :) Życzę udanej zabawy na weselu ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej chwili byłam pewna, że masz na sobie różowe rajstopki. haha W ogóle jesteś mega szczupła! *O*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie na zdjęciu jakieś różowe nogi mi się zrobiły ;_; hehe.

      Usuń
  5. Uwielbiam twojego bloga, jest totalnie przecudowny <3 Wyglądasz tutaj świetnie, zazdroszczę ;=; wstawiaj więcej zdjęć w twoich stylizacji, bo są MEGA :333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *q* dziękuję! Postaram się ;D bardzo się cieszę że Ci się podoba >0<

      Usuń
  6. Hallo Kitty to mam moja corka idetyczna maskotka

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka z jelonkiem jest cudna ♥ :3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart