czwartek, 1 sierpnia 2013

trampki na platformie.

Cześć (^_^)

Wczoraj rano obudził mnie listonosz (tak, jestem śpioszkiem ^^) i przyniósł paczki.
Były to trampki na platformie i peruka :D


Buciki kupiłam na ebay.pl, zapłaciłam około 95zł już z przesyłką.
Długo szukałam jak najtańszej aukcji, bo większość była po 120zł-200zł
Udało mi się znaleźć jak najtańszą:


Wybrałam czarne, rozmiar największy.
Noszę rozmiar 39, ale mimo tego obawiałam się że będą za małe,
bo z czasem zauważyłam że mój rozmiar podchodzi pod 40 ... -_-'
Nie cierrrrrrrpię swoich stóp, są za duże ! :c


Otworzyłam paczuszkę i od razu je założyłam z nadzieją że będą dobre.
Potem przechodziłam w nich cały dzień, nawet w domu xD.

Trampki okazały się 'na styk'.  Może cudem się troszeczkę rozejdą? XD
jak nie, no to jakoś będzie.. :3

Tak wyglądają z boku:

 i zapina się je na suwak:

Jestem zadowolona z butków. >,<
sprawiają że jestem wyższa dokładnie o 5cm. :D

Są z firmy 'A-shine', oryginały takich trampek to MaxStar'y, ale akurat wtedy 
nie starczyło mi pieniędzy i kupiłam te z tańszej firmy. :)
 Mam zamiar kiedyś kupić sobie niebieskie MaxStar'y *,*

Następna nocia będzie o peruce >_<
Pozdrawiam Was serdecznie! ♥

31 komentarzy:

  1. Genialne są te trampki *A* Kocham wszystkie sneakers'y <3 Sama z chęcią bym takie kupiła. Wydają się nie aż tak drogie. Chciałabym Cię w nich zobaczyć :)
    3maj się :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty *-*

    A chciałabym się Ciebie jeszcze zapytać czy masz może linka na taobao do tej fioletowej koszulki http://tinypic.com/view.php?pic=2qdcprb&s=5
    Albo może napisałabyś jak ją znaleźć, bo strasznie mi się spodobała, ale nie mogę jej znaleźć .-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, wystarczy wpisać: 'stylenanda clean'

      Usuń
  3. Osobiście nigdy nie była fanką trampek na platformach, ale to też zależy na kim, sama bym ich przy swoim wzroście po prostu nie ubrała. xD
    Czekam na notkę o peruce. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem fanką platformiastych bucików XD. :)

      Usuń
  4. Yey! Ja mam identyczne. Dobra, prawie identyczne. Wygrałam bardziej adidasowate na butyku przez fb.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie założyć konto na e-bayu *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. oddaj! :<
    Są cudne, zaczynam na nie zbierać <3.
    zakochałam się w niebieskich x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też właśnie najbardziej podobają się niebieskie *,* :D

      Usuń
  7. Też kocham tego typu buty! Ale w moim mieście takich nie ma, tylko raz kupiłam takie na platformie, ale o wiele niższe XD wizualnie takie buty są strasznie gjpmgthajdwgtjgmgjgt, ale podeszwa jest gruba i czasami źle się chodzi, nogi się szybciej męczą, jak się idzie pod górę :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham buty na platformie... jak idę np. w zwykłych trampkach, jest mi tak niewygodnie, czuję wszystko pod stopami, uwiera mnie itp. ;_; Racja z tym chodzeniem pod górę.

      Usuń
  8. O ja.. Boskie! *O* I dzięki, bo akurat szukałam takich różowych, a znaleźć ich nie mogłam.;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mozna wiedziec z jakiego materialu sa wykonane te trampki? tekstylowe?
    Ephi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... jak normalne trampki, jeju nie znam się ;_; hahahahahahahaha. XD

      Usuń
  10. Czadowe i epickie. Fajnie by było takie mieć.

    OdpowiedzUsuń
  11. łatwo się w nich chodzi? czy bardzo czuć wysokość podeszwy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo, ja się już przyzwyczaiłam :3 Czuć.

      Usuń
  12. Usami-chan nie boisz się że np. buty z e-bay Ci nie przyjdą ? Bo przecież najpierw trzeba zapłacić prawda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież w każdym internetowym sklepie jest takie ryzyko. Jeśli sprzedawca ma pozytywne komentarze, nie mam wielkich obaw :)

      Usuń
  13. A ile kosztowały jeśli mogę spytać? ;) + trzymaj się i wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  14. Czesc, prześlij mi proszę, linka, gdzie je kupiłas, bo nie mogę znależć na e-mail: jpoczta@vp.pl

    Dziekiiii

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej podała byś linka do nich albo chociaż co wpisać żeby je znaleźć ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. hej dałabyś mi link gdzie mogłabym takie kupić mój email- natalia.godlewska11@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart