sobota, 3 sierpnia 2013

peruka (lightning wig)

Heeej. :3
dzisiaj będzie nocia o mojej peruce.
Po raz pierwszy tę perukę zobaczyłam u Fetsu-chan:

Strasznie mi się ona spodobała, zapytałam jej gdzie ją kupiła,
i jak się nazywa, okazało się że to peruka Lightning z Final Fantasy.

Kiedyś Fetsu dodała na swojego facebooka rzeczy które sobie zamawia, 
i właśnie tam zobaczyłam zdjęcie tej peruki z aukcji:

Mówiła że kupiła ją na taobao, a ja znalazłam taką samą na eBay'u.
Zapłaciłam za nią 48zł już z przesyłką ;3
Wygląda ona tak:

A tak wyglądała na mojej głowie, spięłam grzywkę wsuwką. 

Chciałam uzyskać taki efekt, jaki ma Fetsu na swoich zdjęciach,
pierwszego dnia siedziałam ponad 1,5 godziny i próbowałam
 odkryć, jak ona ją ułożyła.
Bo przecież grzywką ma zupełnie inną... o,o

Aż w końcu zauważyłam, że ona zakłada tę perukę na bok o,o !
Grzywka więc opada na drugą stronę.
 Do tego jeszcze wyprostowała, skróciła i pocieniowała ją.
Więc zrobiłam z tą peruką to samo co ona, ale jej nie skróciłam aż tak bardzo.
Teraz moja peruka wygląda tak:

Mam nadzieję że udało mi się uzyskać taki efekt jaki ma ona. XD
Ta peruka teraz kojarzy mi się ze scene ^^
Jak wygląda lepiej? Myślicie że dobrze zrobiłam zmieniając ją?  :3

Aa, jeśli macie jakieś pytanka, łapcie mojego ask'a ^^ :


Jest już 52 obserwowanych mojego bloga w ciągu ponad miesiąca! 
Tak bardzo się cieszę, dziękuję! *^*
Pozdrawiam Was serdecznie. 

16 komentarzy:

  1. Super! Też szukam takiej peruki, i nigdzie nie moge znaleść żeby potem nie była tandeta. :( Pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jakiej? Lightning? czy jak? :D

      Usuń
    2. Takiej własnie jak masz na tych zdjęciach. :3

      Usuń
    3. Wystarczy wpisać na eBay'u lightning wig :3

      Usuń
  2. Awww~ Wygląda naprawdę świetnie po zmianach. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obawiam się że za dużo jej ścięłam.

      Usuń
  3. Przepiękna *__*
    Też bym chciała sobie taką zamówić, ale obawiam się, że nie ogarnę jak ją tak ślicznie pocieniować i założyć jak Ty ^^' Nie ogarnięta ja. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się wtedy bałam że mi się nie uda, z tyłu jest jeden za krótki kosmyk który troszkę rzuca się w oczy o_o. No ale i tak jest super i cieszę się że ją tak ścięłam.

      Usuń
  4. *.*
    Usami, mogę link do tej peruki? I płaciłaś w dolarach czy w złotych?

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska~!^o^
    Mogłabyś powiedzieć jak ją pocieniowałaś..? :cc

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart