poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Mój dolly makeup.

Witam serdecznie (・ω・)

Dzisiaj pokażę Wam mój efekt lalkowego makijażu.
Jak już mówiłam, inspiruje mnie lalkowy wygląd,
chciałabym wyglądać tak delikatnie jak one.
Mam nadzieję że dzięki pomocy tego tutorialu udało mi się 
uzyskać oczekiwany efekt *-*
Na końcu notki mam do Was parę pytań, bardzo 
chciałabym byście na nie odpowiedzieli. :3

Posługiwałam się tutorialem Venus Angelic:

Skupiłam się tylko na makijażu oczu.
Zresztą, mam zamiar troszkę go zmienić, pokażę Wam kiedyś mój sposób :3
No i oto efekty:




Dobra, dooosyć tej mojej twarzy (´Д`).
 Lubię jasne i wyraźne zdjęcia
do tego mój pokój jest bardzo jasny więc przepraszam za 
prześwietloną twarz, przy oknie są najlepsze zdjęcia :3


Mam kompleksy na punkcie mojego nosa, jest duży ;A;
Nakładam na niego dużo cieni by go wyszczuplić.
Często też przerabiam go w programach.

Mam zamiar ubierać się w różne japońskie style, ale 
chciałabym by ten 'doll' był moim głównym *-*
 Proszę, powiedzcie co sądzicie, pasuje mi ?
Wiem że wszystkie zdjęcia są podobne, ale
które z nich jest najładniejsze? 
Bo ja sama nie wiem i dlatego proszę o opinie 。◕‿◕。
Może jakieś porady? Ten kto się zna, wskazówki może mi podsunie? :3

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję !

mój ask: 
Doudou Love - Rain-Blog

27 komentarzy:

  1. Masz ładną buźkę, więc w każdym makijażu ci ładnie. <3 Moje ulubione zdjątko to numer 2, bo masz na nim taki ładny uśmiech i 3. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się najbardziej spodobało 3 bo słodko trzymasz tą rączkę no i jeszcze 2 bo się ślicznie uśmiechasz ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże kocham Cię <3
    Ślicznaś ! Na maksa Ci pasuje ten styl : 3

    OdpowiedzUsuń
  4. To są Twoje włoski, bo kolor się nieco różni? Makijaż fainy, ale prezentuje się całkiem inaczej, bo Venus ma inny kształt oczu, ale i tak jest fainie^^
    P.s podoba się mi ten kursor o formie różyczki, doskonale pasuje do tła bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to moje włosy, a grzywka jest doczepiana. Grzywka jest troszkę jaśniejsza od moich włosów ale to minimalnie. Zauważyłam właśnie że źle przerobiłam niektóre zdjęcia, bo inny kolor grzywki na nich rzuca się w oczy. ;A; ... dziękuję ślicznie! Aa, no i właśnie dlatego taki kursor ustawiłam :D.

      Usuń
  5. Bardzo ładnie Ci w tym makijażu. Czekam na więcej notek! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny makijaż też uwielbiam takie lalkowe klimaty i się tak trochę nimi inspiruję ^^
    2 zdjęcie śliczne :3 wgl jak robisz zdjęcia to weź zrób brwi tak troszkę do góry mam na myśli żebyś mimiką podniosła trochę brwi(nwm jak to wytłumaczyć.. zrobić jakby zdziwione oczy ) bo masz ładne podłużne oczka ale wtedy wyglądasz na taką jakby znudzoną czy coś*masz trochę opadające powieki jak ja straszne utrapienie xD* i spróbuj makijażem bardziej zaokrąglić oczka ale naprawdę ślicznie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ano z tymi brwiami masz rację o,o. Następnym razem będę podnosić brwi do góry, dzięki za radę!

      Usuń
    2. hah spoko mam taki sam problem z brwiami i strasznie mnie to irytuje ja mam nawet mniejsze oczy niż ty i tylko czekam aż skończę szkołę pójdę do pracy i pierwsze wypłaty przeznaczę na operacje plastyczne >.<

      Usuń
    3. o,o jest aż tak źle że chcesz iść na operacje? ;_;

      Usuń
    4. Może oczy nie są aż tak złe, ale szczerze mówiąc nie lubię swojego wyglądu. Pierwsza rzecz z jaką poszłabym na operację to mój głupi nos. Nie dość że ogólnie po tacie mam taki brzydki, to jak byłam dzieckiem często zdarzało mi się mocno przywalić gdzieś twarzą/nosem przez co kształt jest trochę zmieniony i płaczę że mam brzydki garbaty kulfon xD

      Usuń
    5. ja też nie lubię swojego nosa... :x

      Usuń
  7. Marudzisz z tym nosem. Jesteś śliczna <3 I masz cudny nos :))
    Pierwsze zdjęcia jest najładniejsze :)) I jak najbardziej pasuje Ci ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cudny, bo poprawiony w programie ;_;

      Usuń
  8. Piękna jesteś!
    Ten styl jak najbardziej Ci pasuje, zresztą ładnemu we wszystkim ładnie (^v^ )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale słodzisz ♥,♥ dziękuję Ci !

      Usuń
  9. Powinnaś sie częściej uśmiechać. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. makijaż fajny, ale ta grzywka wygląda okropnie. :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jesteś *__*
    Bardzo ci w nim ładnie <3 słodko i dziewczęco :))
    Lubię to :D
    http://uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. ale jesteś śliczna :o też malowałam se jak venus angelic pozdrawiam :) a poza tym skoro twój nosek jest duży to rewelacyjnie go konturujesz nie pomyślałabym że jest duży :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart