środa, 7 sierpnia 2013

Kimchi Viva Blue circle lens.

Witam serdecznie! *,*
Wczoraj nareszcie dotarły moje soczewki circle lens,
Kimchi Viva Blue.
Zamówiłam je ze sklepu iszocirclelens, szły z Malezji.
Zapłaciłam za nie 93zł, już z przesyłką.

(niektóre zdjęcia są słabej jakości, zrobiłam je telefonem)
Była zapakowana w bąbelkową kopertę:

W środku znajdowało się zwierzaczkowe pudełeczko i dwie buteleczki z soczewkami.
Były zapakowane w słodkie opakowanie z króliczkiem :3



Buteleczki:

Pudełeczko na soczewki w kształcie misia ^,^:

Na tej karteczce są wzory innych zwierzaczkowych pudełeczek
a z drugiej strony napisane jest jak użytkować soczewki.



Są to moje pierwsze powiększające soczewki,
chciałam podkreślić błękit moich oczu *^*
Na początku było troszeczkę trudno je założyć,
należy rozszerzyć dolną powiekę i  przyłożyć soczewkę, 
gdy soczewka dotknie oka, trzeba przycisnąć.
 Zdjąć jest bardzo łatwo, po prostu chwyta się 
je kciukiem i palcem wskazującym.
Gorzej z tymi, co mają bardzo wrażliwe oczy...

Soczewki są śliczne, tylko obwódka mogłabyć troszkę cieńsza.
Jak przyzwyczaję do nich oczy,
 najprawdopodobniej będę je nosić codziennie xD
Mają 16,2mm średnicy.
Dzięki nim uzyskałam efekt lalkowych oczu *A*
Ich kolor fajnie współgra z moją tęczówką.


Mam małe tęczówki, jest na prawdę duża różnica.


A tutaj moje zdjęcia XD:
hahahaha. ^^


I jak Wam się podobają soczewki? :3
Jeśli macie pytanka, to mój ask:
PS. Pomyślałam, czy może w następnych notkach opisywać
japońskie postacie z kreskówek? Co wy na to? >_<

Pozdrawiam serdecznie wszystkich!

24 komentarze:

  1. Chodzę w szkłach kilka lat, więc dam radę. Wcale nie trzeba przyciskać - wystarczy, że zamkniesz powieki gdy dotknie je soczewka, ustawi się ona wtedy prawidłowo na oku. A co do osób wrażliwych - nic im szkodzi, jedyny problem to przesuszone oko, ale i na to jest sposób. Przed założeniem soczewki zakroplić kropelkami, np. Starazolinem :) i zawsze wtedy (nawet na szkła), gdy czuje się suchość w oku, najczęściej przy upałach albo silnych mrozach. To tyle ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie mrugałam oczami i nie dało mi się ich włożyć, zsuwała się. Gdy dotknęłam soczewką oka, od razu szybciutko przycisnęłam i weszła, uff ^,^ Nom, z tymi kropelkami to racja :)!

      Usuń
    2. Może te zsuwanie zależy od tego, że są większe niż normalne... no ale cóż, niech się dobrze noszą :)

      Usuń
    3. nom, albo się zsuwa, albo wykręca się na palcu na odwrotną stronę. ;< Dziękuję :d

      Usuń
  2. Ślicznie w nich wyglądasz ^^.

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow śliczne soczewki i ślicznie wyglądasz.
    W ogóle, nosisz sztuczne rzęsy? jak nie to zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj akurat nie założyłam. Jeśli chodzi o moje rzęsy, to baaaardzo je tuszuje, i to dwoma mascarami.

      Usuń
  4. Mi pierwsze ubranie soczewek nie sprawiło żadnych problemów, ale to pewnie dlatego, że moje oczy są kompletnie niewrażliwe. xD
    Twoje soczewki prezentują się śliczny i Ty również pięknie w nich wyglądasz, dosłownie jak laleczka. <3 W ogóle to olbrzymy, ja największe jakie miałam to 15mm a już wydawały mi się duże. *O*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz dobrze z tymi oczami *.* dziękuję kochana! ♥ hehe. Nom, te są duże, chciałam z ciekawości zobaczyć jakie są 16-stki :D

      Usuń
  5. Piękne , też sobie chciałam je zamówić tyle że ta obwódka mnie wkurza. xD Ale Piękne są <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorzej z tymi co mają długie paznokcie...:D Niemal nie wydłubałam sobie oczu próbując wybrać soczewki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na długie pazurki można zaradzić :D Syszałam, że wystarczy zdjąć soczewkę dwoma palcami wskazującymi. xd

      Usuń
  7. Ale słodko.. *O* Też mam wybrane soczewki z iszo, ale mam takie pytanko. Ty sama je zamawiałaś czy przez ss?:o

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku *^* Jaki świetny kolorek, cudnie w nich wyglądasz. Twój naturalny kolor oczu tez jest ładny ^-^
    Niedawno tez kupiłam sobie circle lens.. Miały być jasno niebieskie. Ale na moich oczach wyglądają jak granatowe. ;^;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ostatnio zauważyłam że mój kolor podchodzi pod szary o_o. Granatowe oczy też na pewno są ładne ^-^

      Usuń
  9. Czy musiałaś wcześniej iść do okulisty, żeby dowiedzieć się o to czy możesz nosić soczewki i jakiej średnicy powinny być.? Pytam się , bo sama w planach mam taki zakup. I rodzice upierają się przy wcześniejszej wizycie u okulisty, mimo braku wady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzice mają rację, spotkanie z okulistą jest zalecane, ja zamierzałam iść ale nie poszłam...

      Usuń
  10. Czy do tych soczewek potrzebne jest dokupienie jakiegoś płynu? Zamówiłam z iszo dla siebie 16mm, ale e-mail potwierdzający konto przyszedł 3 dni po zakupie, teraz nie widzę soczewek na swojej liście zakupów i nawet nie wiem czy zostały wysłane, a zapłaciłam uggh T^T

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie w nich wyglądasz . <3 a mogłabyś podać link do strony gdzie zamawiałaś soczewki ??

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart