piątek, 16 sierpnia 2013

Co to jest ulzzang?

Witam ! :3
Zapewne większości z Was obiło się o uszy słowo 'ulzzang'.
Dzisiaj postanowiłam że przedstawię, co to właściwie jest.

ULZZANG
'Ulzzang' (inaczej 'piękna twarz'). Pochodzi on z Korei.
Najważniejszą cechą ulzzang jest fotogeniczność.
 Ulzzang to młodzi ludzie, którzy poprzez wstawianie swoich 
zdjęć do internetu zyskali popularność.
Korzystają oni z koreańskich portali, gdzie inni użytkownicy
oceniają ich wygląd. Zdarza się też, że mogą być zauważeni
przez jakieś agencje i wkraczają w świat mediów.

WYGLĄD
Większość z nich ma bardzo podobny wygląd.
Trójkątna twarz, małe usta i nos, jasna cera, duże oczy....
 a ich makijaż skupia się właśnie na oczach. 
Zakładają oni soczewki circle lens, używają eye-liner'a i tuszu do rzęs.
Przeróżne kremy BB też są popularne wśród ulzzang!

Jeśli chodzi o fryzury, bardzo często można zauważyć
luźne loki, koki, fale . Ich włosy często też są utlenione.
Chłopcy mają dłuższe włosy, najczęściej z grzywką na bok.

Styl ubierania się jest szykowny. Dominują w nim stonowane kolory, 
także czerń. Czasami kierują się trendami w modzie.
Widziałam, że ulzzang często nakładają kolorowe t-shirty z nadrukami, 
trampki, nerdy, luźne swetry i bluzy. 
Ulzzang unikają nadmiaru słodkich koronek, kokardek,
ponieważ w przeciwieństwie do japończyków, gdzie przeważa 
uroczy wygląd, Ulzzang chcą wyglądać artystycznie.
Inaczej: luźny styl w połączeniu z nowoczesnością.

Wielu z nich uwielbia fotografię. Ich zdjęcia są przerabiane w 
różnych programach do edycji zdjęć. 

Ulzzang jest popularne zarówno u kobiet i mężczyzn, ale przeważa płeć piękna.

POPULARNI ULZZANG:

.: Hong Yong Gi :.

.:Park Hyung Seok:.

.:Kim Shi Yeong:.

.:Lee Chi Hoon:.

.:Seo Ji Hye:.

.:Park Tae Jun:.

.:Song Ah Ri:.

.:Park Jae Hyun:.

Nie przedstawiłam tutaj wszystkich ulzzang, ale to są najpopularniejsi.
Rzeczywiście są śliczni, bardzo mi się  podobają *_* .
A wam? kto najbardziej? :D
W następnej notce pokażę, jak wykonać makijaż ulzzang moim sposobem !

Mam prośbę, jeśli ktoś jest czytelnikiem mojego bloga, prosiłabym
 o lajka,w prawym górnym rogu.
Chciałabym mieć dostęp do wszystkich czytelników na facebook'u. 

A tutaj takie zdjątko co dziś zrobiłam z nudów XD hehe.
Pozdrawiam Was serdecznie, kochani!
^^

21 komentarzy:

  1. Cieszę się, że napisałaś nową notkę! <3
    Z dziewcząt to chyba najbardziej podoba mi się Kim Shi Yeong, a z chłopców Park Hyung Seok.
    Kaori

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o dziewczyny, to mam dylemat między Kim Shi Yeong a Seo Ji Hye, a z chłopców to Park Tae Jun. Lubię takich odrobinkę mrocznych chłopców *^* hehe.

      Usuń
  2. Faktycznie,wszyscy są świetni :3

    OdpowiedzUsuń
  3. I większość z nich jeszcze kremu BB używa^^ Krem BB sprawia cuda xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Na dziewczynkach się nie znam, ale wszystkie śliczne, chłopcy zresztą też, ale mój faworyt to chyba Lee Chi Hoon. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie słodkie ^^
    Lee Chi Hoon to mój faworyt <3

    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super notka *00*
    mi najbardziej się podoba Park Tae Jun ;D
    przystojniaczek <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O Boże, jacy oni wszyscy są śliczni *~* Jak już bd w tej Japonii to zrobię się na ulzzang, nie ma bata :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczni i to jak *,* hehe :D

      Usuń
    2. Tak się składa, że to są Koreańczycy ^^"

      Usuń
  8. Ekhm.. Ulzzang.? Ulzzang to styl.? Przepraszam bardzo, może to co napiszę nie będzie zbyt miłe, ale.. Jak dla mnie to nie jest żaden styl. To po prostu urocze dziewczynki, wyglądające najnormalniej na świecie i dokładnie tak samo jak większość młodzieży u nas w Polsce. Ba! One jeszcze myślą, że mają kij wie jak bardzo niepowtarzalny styl! Zabawne, naprawdę.. Nie wiem, niektórzy lubią wyglądać normalnie. Okej, ja rozumiem, ale nie nazywajcie tego jakimś stylem, bo to jest śmieszne.. =.=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz że sama nie wiedziałam jak to nazwać? XD też tak się zastanawiałam, czy to oby na pewno styl? Napisałam styl, tak jak napisały to dziewczyny na swoich blogach :3 Ulzzang tez ma swoje charakterystyczne cechy, np. ten makijaż...

      Usuń
  9. Powinnaś pisać "kto to jest Ulzzang", "Kto to jest Lolita?" , bo "co" to brzmi trochę przedmiotowo :D jednak opisujesz osoby ^ ^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart