środa, 24 lipca 2013

Zamówienie z taobao i bodyline'a.

Czeeeść kochani :3
Wczoraj dotarły do mnie upragnione paczki z Bodyline i z Taobao *-*
W końcu dostałam je w swoje łapki ^-^ !
Szybciutko rozpakowałam i  oto zawartość pierwszej paczuszki,
3 pary rajstop, mundurek i siateczka na głowę :D
a w drugiej sukienka weselna i sztuczna grzywka :D

W następnej paczuszce przyszła torebka, top, t-shirt z kotkiem, spinki-oczy, naszyjnik trupie łapki... rajstopy żelki i spódnica w krzyże.
 Replikę Milky-chan i zakolanówki Milky-chan zamawiałam w grudniu o,o. ^^

Tutaj z bliska t-shirt, spódniczka i top:

I dodatki, 4 spinki oczy i naszyjnik :
jestem strasznie zadowolona z tych dodatków *_*
zauroczyłam się w tych spinkach, są duże, mają 7,5cm długości.

A tutaj moja mała stylizacja ^,^
 a tu z bliska :D

w końcu mam prostą grzywkę *_*
zawsze taką chciałam, ale moje włosy się kręcą więc nie mogę ściąć ;c

Zrobiłam niedawno fanpage dla czytelników mojego bloga !
zapraszam do polubienia:

w następnym poście opiszę jak wygląda mundurek, sukienka Milky-chan i sukienka weselna :D
zrobię małą prezentację XD.

Pozdrawiam serdecznie ! ♥

23 komentarze:

  1. Ale Ci ślicznie w tej grzywce *3* Zazdroszczę mundurka >__< Zresztą, wszystko jest śliczne! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, te włosy *-*, kocham twoje stylizacje >/////<

    OdpowiedzUsuń
  3. ile za to wszystko zaplacilas jesli moge wiedziec ? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahh, już nie pamiętam za bardzo. Wiem, że spinki około 5 zł za każdą, naszyjnik 11 zł... bluzka kotek około 35zł, rajstopy po około 13zł, nie pamiętam ile spódnica z topem kosztowały, a ile kosztowały zamówienia z Bodyline, opisałam tutaj: http://dollylolidreams.blogspot.com/2013/07/moje-zamowienia.html

      Usuń
  4. Zazdroszczę kasy, moje zamówienia nigdy nie będą tak wygladać :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem jakaś bogata, po prostu oszczędzam, czasami zarobię za pomoc :) itp. Jak się czegoś chce to niestety trzeba pocierpieć... XD

      Usuń
  5. Ile za mundurek zapłaciłaś? jeśli można wiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, za sam mundurek zapłaciłam 22 euro, tak na nasze to... 93 zł :)

      Usuń
  6. Zakochałam się w tej spódnicy ;c; Ech ten brak kasy >.<
    Śliczna stylizacja, bardzo ładnie ci w prostej grzywce :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jej jak bosko :o a gdzie kupiłaś te kosteczkowe łapki i oczka spinki :)


    OdpowiedzUsuń
  8. Heej ^^ Powiedz mi... Czy na taobao wszystko bez problemu poszło? jestem ciekawa jak wygląda proces realizacji zamówień i ile się czeka. Zarąbiste tam rzeczy mają, dlatego waham się czy coś zamówić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, to jest takie chińskie allegro. Ja korzystam z Itonia Shopping Service, wpłacam do niej pieniądze przelewem, jak otrzyma pieniążki, zamawia rzeczy na taobao, sprzedawca wysyła pośrednikowi w Chinach, który przesyła zamówione rzeczy do Polski :)

      Usuń
    2. Niby takie proste ;.; przez PayU można tam płacić, czy raczej nie.. ? Nigdy nie zamawiałam na takich stronach >...<

      Usuń
    3. tego nie wiem. :< chyba nie.

      Usuń
  9. Widziałam, że sprzedajesz torebkę króliczka, dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, niestety nie pasuje mi do niczego. ;/

      Usuń
  10. Podaj proszę linka sklepu z taobao w którym kupiłaś spódnicę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejciu, nie mogę znaleźć, wpisz w tłumacza: spódnica, wynik wpisz w taobao i dopisz : zipper. Powinna być :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart