wtorek, 2 lipca 2013

wywiad o pastel goth.

Witajcie kochani ! *0*
myavatar_17001360_2_cola71a_1_
Dzisiaj mam dla Was małą niespodziankę :)
Niedawno poznałam miłą i sympatyczną koleżankę, Ayu. :D
Przypadkowo natrafiła na mój blog, spodobała jej się moja stylizacja pastel goth
i poprosiła mnie o mały  wywiadzik który Wam przedstawię ♥

Ayu:  łososiowy
Ja: lawendowy 

Więc czym dla Ciebie jest pastel goth? kryje się za tym jakaś głębsza filozofia, chęć wyrażenia samej siebie, czy to jedynie coś co przypadło Ci do gustu?

Tak naprawdę wcześniej interesowałam się fairy-kei, ale po pewnym czasie zrozumiałam, że dla mnie ten styl jest za bardzo dziecinny. Chciałam znaleźć dla siebie coś poważniejszego, polubiłam też mroczne rzeczy, więc przeszłam na pastel goth. Bardzo mi się to spodobało, pastel goth to bardzo nietypowe i oryginalne połączenie.

Też uważam, że pastel goth jest świetnym złotym środkiem, w końcu łączy wszystko to co kochamy, to co dziecinne i urocze (między innymi przez kolorystykę) z czymś bardziej makabrycznym, to tak jakbyśmy jedną nogą wkroczyły w dorosłość, a jednocześnie zostały dziećmi. Czy uważasz, że pastel goth obowiązuje jakaś etykieta? Typowe zachowania, charakter? Tak jak w wypadku innych stylów... np. sweet lolity cechuje delikatność i grzeczność a fairy kei dziecięcy urok..

Myślę, że  pastel goth nie posiadają typowej etykiety. Aczkolwiek jeśli chodzi o jakieś cechy charakteru, osoby reprezentujące ten styl kojarzą mi się z dziewczętami uprzejmymi, marzycielskimi, rozrywkowymi i zawsze dążącymi do celu. Często chcą sprawiać wrażenie 'twardych babek'  a tak na prawdę są urocze i niewinne.

Skoro tylko chcą sprawiać wrażenie 'twardych babek', to w rzeczywistości boją się dorosłości?

Z jednej strony chcą być dorosłe i poważne, a z drugiej chcą jeszcze się bawić i mają słabość 
do uroczych rzeczy. Łączą w sobie dwa przeciwieństwa- powaga i infantylność .
Nie boją się, tylko nie chcą ...w pełni być tymi dorosłymi. Tak jakby stały pomiędzy tą dorosłością a dzieciństwem.

To niesamowite jak nietuzinkowo można połączyć dwa zupełnie odmienne światy. Co najbardziej lubisz w tym stylu? Jakie są Twoje ulubione motywy?

Najbardziej lubię w tym stylu to, że jest on idealnym rozwiązaniem dla osób które lubią mroczność i słodkość. Do gustu najbardziej przypadły mi rajstopy w różne wzory. (Wszędzie szukam tych z białymi nietoperzami :D). Urzekła mnie jeszcze  biżuteria, trupie łapki czy opaski z różami i ćwiekami od razu kojarzą mi się z pastel goth.

Bycie najsłodszą postacią z horroru to nie lada wyzwanie ^ ^. Masz jakąś metodę by nie przesadzić w ani jedną ani drugą stronę ?

Uważam, że najtrafniejsze przedstawienie pastel goth  to po równo: słodkość i mroczność. Bo przecież sama nazwa wskazuje, pastel-pastelowe kolory, urocze motywy... a goth-kolory ciemne, czerń, no, takie mroczne rzeczy. Nie mam żadnej metody na przesadzenie w stronach, bo przecież każdy ma inny gust a w pastel goth liczy się kreatywność :3  

Osobiście uważam, że jasne włosy pastel goth nie czynią, to wciąż gotka tylko z innym uczesaniem, no chyba, że wraz z czernią ramie w ramie idzie biel oraz różnego typu kolorowe dodatki. Każda pastel goth jednak ma prawo od czasu do czasu ubrać się całkiem na czarno, choć wtedy w pewnym stopniu zatraca wizualną niewinność ^ ^.Skoro już o tym mowa, pastelowe (bądź platynowe, białe) włosy to nieodłączna część tego stylu (choć trafiają się i ciemnowłose). Ciągle chciałybyśmy szaleć z tonerami, obcinać włosy, kręcić .. A przecież to dla nich niezbyt zdrowe, na szczęście mamy szeroką gamę peruk.. Jak nie dać się zwariować? Jak rozpoznać dobrą jakościowo perukę ? Taką, która to się nie błyszczy, nie plącze.. no i co najważniejsze w rzeczywistości nie okazuje się neonowa bądź ciemna ?

Moim zdaniem kolor włosów jest na prawdę istotny, ponieważ dopełni on całą stylizację. Zapewne wielu z nas coś stoi na drodze przeciw farbowaniu włosów, przy tym ich niszczeniu. Także uważam, że peruki są najlepszym rozwiązaniem. Jeśli chodzi o to, jak wybrać tę właściwa perukę, należy dowiedzieć się od innych, jakie są jakościowo sprzedawane peruki w danym sklepie. należy też pamiętać, że wysoka cena peruki, nie zawsze świadczy o jej jakości.

Wiele typowych sklepów dla pastel goth jest zagranicznych, jak więc zaopatrzyć się w odpowiednią garderobę u nas? Wpisując "pastel goth" na allegro i ebay pojawia się nam niewiele rzeczy, jak więc skutecznie ich szukać? No i co ze słynnym DIY?  Czy akcesoria w tym stylu są łatwe do wykonania w domu?

Na początku może nam się wydawać że w naszym otoczeniu nie ma takich fajnych ubrań, jakie są na aukcjach internetowych, często sprzedawane z zagranicy, nic bardziej mylnego, poszukiwanie ubrań pastel goth nie jest aż tak trudne, w przeciwieństwie np. do lolicich. wiele ubrań pastel goth można nabyć w galeriach handlowych lub nawet w ciucholandach, bądź czerpać inspiracje z internetu i wykonywać własne, niepowtarzalne ubrania, np. ozdobić je poprzez doczepienie ćwieków, namalowanie czegoś... jak się chce, to się potrafi! Bo przecież fajnie jest czasem stworzyć coś własnego i oryginalnego, a potem mieć satysfakcję z tego, że się zrobiło to samemu :) 

Mam nadzieję, że Twoja wypowiedź podniosła trochę na duchu nasze czytelniczki i zmobilizowała je do poszukiwań.. a co z zajęciami pastel goth? Co większość z nich robi w wolnym czasie.. wiemy przecież, że lolitki lubią herbaciane przyjęcia czy pikniki, no i najważniejsze, czym ty się zajmujesz w wolnych chwilach? No i co z muzyką? Gyaru kojarzą sięz jpopem, visual kei z jrockiem ..a pastel goth?

Każdy ma swoje własne zainteresowania, hobby, więc nie ma tuta typowych zajęć i to jest w tym fajne, każdy może robić to co lubi i nie przejmować się tym, czy pasuje to do pastel goth. Muzyka to też kwestia indywidualna, łączy się i ciężkie brzmienia jak i te słodkie dlatego nie ma typowych gatunków preferowanych przez pastel goth ;). Co lubię robić?  Uwielbiam spotykać się z przyjaciółmi i szukać inspiracji na nowe stylizacje inspirowane japońskimi stylami.

Dziękuję za miłą rozmowę ^ ^ .

Mnie również było bardzo miło odpowiadać na twoje pytania. Chciałabym też pozdrowić ciebie i wszystkich czytelników  :3

Mam nadzieję że spodobał się Wam wywiadzik :)
Pragnę jeszcze raz podziękować Ayu ,
  zapraszam na jej bloga!:

*_* znalazłam taki ładny obrazek chibi-chłopca pastel goth,
chyba go narysuję...*_* i pokażę efekt oczywiście :D

Wczoraj dodałam moją stylizację pastel goth na dwie strony na facebook'u. 
Nawet nie wiecie, jak było mi miło wiedząc że Wam się spodobała! *_*
przybyło mi obserwowanych i  dużo wejść na bloga :)
Dziękuję Wam !!! o(^O^)o
pozdrawiam ! ♥

6 komentarzy:

  1. My również pragniemy podziękować Ayu :D świetny pomysł z tym wywiadem, podoba mi się ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ayu jest śliczna, uwielbiam jej bloga ^^ Pastel goth nie jest moim ulubionym stylem, ale lubię go u innych i czasem czerpię z niego inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podoba jej blog :) jest jednym z moich ulubionych >0<

      Usuń
  3. świetny wywiad, ostatnio bardzo podobały mi się mroczne rzeczy i postanowiłam spróbować zrobić się na pastel goth, bardzo chcę mieć różowe włosy!
    widziałam twoją stylizację na fb - śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja marzę o różowych włosach ale kupiłam perukę :D Dziękuję Ci!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart