piątek, 26 lipca 2013

Replika Milky-chan

Cześć (>,<)
Tak jak pisałam w poprzedniej notce, będę opisywała
ubrania z moich zamówień ^_^

Na początek sukienka sweet lolicia, replika 'Milky-chan of the fawn' *-*
na aukcji przedstawiona była tak:

A tutaj już moje zdjęcia.  Raz zmieniłam funkcję w aparacie
 więc niektóre mogą się różnić.
Z przodu:
Z tyłu:

Tak wygląda z przodu, różni się od innych sukienek.
Najczęściej sukienki mają na środku wielką kokardę, 
ta akurat ma dwie malutkie po dwóch stronach *_*

Cudownie to wygląda. A tę wielką kokardę można odpiąć.

Z tyłu, gorsetowe wiązanie:

Z boku jest suwaczek i wstążki , dzięki którym z tyłu można zawiązać dużą kokardkę.
Są na guziczki, więc można je odpiąć >_<

Sukienka pod spodem: 

Print z bliska:

Uwielbiam printy ze zwierzątkami. Na ten nie mogę się napatrzeć. 
Jest to jeden z najśliczniejszych printów jakie widziałam. (*A*)
Sukienka jest cała w różowe serduszka...oprócz jelonka Milky są na niej prezenty, 
króliczki, serduszka, szminki, diademy, motyle...
kamienie szlachetne, perfumy, torebki, naszyjniki, nawet gdzieniegdzie lampki XD...
A ta koronka dodaje jeszcze więcej uroku *^*
Do kompletu dokupiłam też zakolanówki:

Jestem totalnie zakochana w tej sukience.
Jest cudowna! szukałam jej długo, aż w końcu *,*..
gdy ją założyłam, poczułam się jak prawdziwa sweet lolita ^^

A wam jak się podoba? :)

20 komentarzy:

  1. daj swoje zdjęcie w niej :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dam na pewno, ale kiedy, to nie wiem. ;c

      Usuń
  2. Po ile kupilaś? Musisz byc z bogatej rodziny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem z bogatej rodziny. Po prostu oszczędzam, a sukienka to akurat jeden z prezentów gwiazdkowych :3 Sukienka kosztowała około 150zł.

      Usuń
  3. Przeurocza ta sukieneczka *-* Sama sie zakochałam ♥ Masz świetny gust.

    OdpowiedzUsuń
  4. czwkam az ja założysz i zrobisz dla nas zdjęcie ;D
    Wygląda prześlicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna sukienka :)
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest niesamowita~! chcę Cię w niej jak najszybciej zobaczyć!
    + obserwuję i z chęcią zapraszam Cię do siebie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart