środa, 10 lipca 2013

moje zamówienia.

Witam serdecznie ♥.
miałam już wczoraj napisać posta, ale nie było mnie w domu cały dzień. 
Pojechałam do miasta z mamą, wybierała ona sobie sukienkę na wesele, które będzie 10 sierpnia,
 niestety nie kupiła :c
potem spotkałam się z przyjacielem i jakoś cały dzień zleciał... o,o

Galaxiako poprosiła mnie bym zrobiła notkę o tym, co sobie niedawno zamówiłam.
Nie chciałabym by to wyglądało tak, że się przechwalam, bo nie lubię tego robić. xd

sprzedałam książki i za te pieniądze troszkę zaszalałam XD
  zamówiłam sobie trampki na platformie, słyszałam o nich dawno,
potem zobaczyłam je u Pastelbat no i kupiłam na Ebay'u, czarne. :3

 kupiłam perukę, też na Ebay'u.
Wygląda ona tak:
w końcu będę miała różowe włosy XD
na razie nie chciałam takiej intensywnej różowej peruki, tylko właśnie taką.
bardzo mi się podoba... *_*

Zrobiłam też zamówienia na Bodyline. 

miałam zamówić mundurek, dpik, rozmiar L, mimo tego że noszę rozmiar M.
tak bardzo zależało mi akurat na takim kolorze,
lecz mojego rozmiaru nie było, więc nie miałam innego wyjścia.
Ale na szczęście jeszcze przed zamówieniem doszła M'ka ♥.
o(^0^)o ~ !
to będzie już mój drugi mundurek *-*
kupiłam jeszcze trzy pary rajstop...
ale się zdziwiłam, gdy znalazłam te z piszczelami na Bodyline.
Nie wiedziałam, że tam są! ;o

No i siateczkę na głowę. 
W końcu nałożę moją perukę -_-''

moja  mama nie przypomniała mi, że w sierpniu idziemy na wesele
i że musimy kupić mi sukienkę.
szczerze, moją pierwszą elegancką sukienkę... xd
 przez to musiałam zrobić drugie zamówienie z Bodyline. -,-
 wybrała mi takie:
mama zachwycała się tą pierwszą,  moim zdaniem jest  za bardzo skromna,
 lubię, gdy jest dużo kokardek, szczegółów... 
Mój tata podważył moje zdanie i wyszło na moje, zamówiłam drugą, różową. :D
a Wam która się bardziej podoba? :)

przy okazji kupiłam doczepianą prostą grzywkę w kolorze moich włosów.
Zawsze chciałam taką mieć, ale nie mogę ściąć tak moich włosów
bo będzie się kręciła. Kiedyś, jak byłam mała, podcięłam sobie grzywkę na prosto
i już nie powiem, jak to wyglądało...hahahahahahahaha. XD.
Teraz wszyscy mamy nadzieję, że paczka z sukienką dojdzie na czas  o,o
ja myślę że dojdzie w ciągu 1,5 tygodnia. ^,^

niedługo może doczekam się moich rzeczy z taobao które zamówiłam parę miesięcy temu... 
ehh...ale jestem niecierpliwa xD .

pozdrawiam! :)

23 komentarze:

  1. Doczepiane włosy, peruka i rajstopy są świetne! *0* buty i mundurek też. Jednak peruka najbardziej do mnie przemawia, uwielbiam peruki, zwłaszcza różowe (* *)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile za wszystko dałas kasy? c: Zazdroszcze butów, marzą mi sie od już długiego czasu, ale kasy brak :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za buty, rajstopy,mundurek i perukę zapłaciłam 437 zł, a za drugie zamówienie z bodyline zapłacili moi rodzice-212 zł.

      Usuń
  3. Świetne są te trampki i mundurek :) Lubię takie 'szkolne' stylizacje ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna peruka, chyba sama sobie kupie kiedyś, ale z krótkimi włosami, bo nie mam serca ścinać moje długie włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam gęste loki które sięgają mi za ramiona, dziwię się że da się na nie założyć perukę xD

      Usuń
  5. Ile zapłaciłaś za trampki i perukę? Cudne te dwie rzeczy są ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trampki kosztowały (razem z przesyłką) 96 zł, a peruka 48 zł (też z wysyłką) :)

      Usuń
    2. 96? Ja natrafiałam tylko na takie po 200 złoty. Masz może link do tej aukcji?

      Usuń
    3. http://www.ebay.pl/itm/Womens-Canvas-Shoelace-High-Platform-Pantshoes-Pumps-Shoes-New-2-Color-/111040964550?pt=US_Unisex_Accessories&var=&hash=item5f7fd784f8#ht_3406wt_952 proszę. :)

      Usuń
    4. Przeeepiękne. *.*
      Serio tylko tyle za buty zapłaciłaś?
      Ps dziękuję, bo miałam zamawiać za 200 zł. cudeńka!

      Usuń
  6. Jezu, jakie śliczne rzeczy zamówiłaś. *w* Mundurek jest obłędny. Zamówiłaś ten różowy? Zawsze mi się marzył taki, ale za mało urocza na to jestem. ;w; [jak-uroczo.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dpik *o*. Miło że podoba Ci się mój gust XD. Każdy może być uroczy! Trzeba się postarać ^0^

      Usuń
    2. No nie wiem czy mi uroczość wyjdzie, ale miło, że we mnie wierzysz! xD

      Usuń
    3. ja, jak mi na czymś zależy, to się baaaardzo staram *_* :D

      Usuń
  7. Według mnie lepsza jest ta 1 sukienka, ale najważniejsze, żeby Tobie się podobała :*



    W międzyczasie zapraszam też na mojego bloga z opowiadaniem: http://error-fiction.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie kupiłaś rajstopy i mundurek? Za ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rajstopy po 13zł, resztę napisałam w notce :3

      Usuń
  9. Jakie cudne<3 kocham cie usami... ! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaciłaś przez paypal na ebay i bodyline?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart