sobota, 6 lipca 2013

mint empress collection wig.

Witam wszystkich :)

wiele osób pisało do mnie na facebook'u, na ask'u i na blogu 
odnośnie mojej miętowej peruki.
Postanowiłam, że napiszę o niej post (^0^).

Gdy oglądałam zdjęcia pastel goth, natknęłam się na te zdjęcie:
do dziś jest moim ulubionym zdjęciem reprezentującym styl pastel goth :D
(mam je na avatarze na paru profilach xD )
bardzo spodobała mi się peruka na tym zdjęciu, 
 i zaczęłam jej wszędzie szukać. 
W końcu znalazłam ją na gothiclolitawigs.com
zamówiłam ją  19 kwietnia, a doszła 6 maja, 
peruka kosztowała 155 zł, a przesyłka 65 zł.

Przesyłki z gothiclolitawigs idą z Chin, więc to około 2 tygodnie.
Pamiętam, jak się ucieszyłam, gdy paczuszka przyszła! :D
Razem z peruką przyszła beżowa 'rajstopka' na głowę.
Jak nosiłam perukę, czasami czułam się niepewnie, bo z tyłu widać mi było moje włosy spod niej, 
to pewnie dlatego, że mam gęste włosy i 'rajstopka'
nie ściskała mi głowy i się zsuwała ... jak na razie nie mogę nałożyć peruki,
 ale zamówiłam już sobie już czarną siateczkę z bodyline 
 i mam nadzieję że już będzie dobrze.:3
.
Nazwa peruki to 'empress collection mint',
oto modelka:

A teraz przedstawię Wam zdjęcia.
modelką jest zegarowa panna Hello Kitty... >.<
moja peruka jest na jej główce cały czas. ^^

zdjęcie z lampą błyskową:
bez lampy:
w świetle dziennym:
z tyłu:
z przodu, z boku:
a tak wygląda 'wnętrze' peruki XD:
a tutaj można sobie ją regulować ... 


To jest moja pierwsza peruka, lecz troszkę żałuję, jako 'początkująca' posiadaczka peruk,
powinnam kupić zwykłą, prostą jak na pierwszą perukę...
Ale ogólnie jestem z niej zadowolona. (^o^)
Kolor jest ładny, widać że to miętowy. Jest miła w dotyku i ładnie się prezentuje :3
Wielkim plusem jest to, że sama się układa :D

A tutaj zdjęcie na mojej główce ^,^


Mam nadzieję że spodobała Wam się nocia,
jeśli macie do mnie jakieś pytania,
kierujcie na mojego ask'a:

pozdrawiam serdecznie ♥.  ^0^

8 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart