piątek, 12 lipca 2013

Circle Lenses

Cześć!
wouaf !! wouaff !!! - Rain-Blog
Dziś postanowiłam zrobić notkę o soczewkach circle lens.
Postaram się jak najtrafniej Wam je przybliżyć i napiszę kilka rad ♥.

Circle lenses to kolorowe soczewki, których obwód jest poszerzony o kilka milimetrów
od zwykłych soczewek. Dają one efekt większej tęczówki, co daje efekt dużych oczu,
a im większe oczy w stosunku do twarzy, tym bardziej młodzieńcza wydaje się twarz.
Zostały wymyślone w Korei Południowej i są fenomenem w Azji. 


 


 Wybór ich jest ogromny..można je kupić w prawie w każdym kolorze.
 Standardowa soczewka ma od 10-12 mm,  natomiast circle lenses od 13 wzwyż.
Bardzo ładnie się prezentują i oczy są oryginalne! *_*

 
 

image

Wybór soczewek circle lens jest ogromna. Można je nabyć w każdym kolorze i wielu kombinacjach.
Circle lens są podzielone na kategorie.


♡ GRADIENTOWE 

Nie są równomiernie napigmentowane-kolor zanika ku środkowi w różny sposób.
Ten typ circle lens dobrze współgra z każdym kolorem oczu, ponieważ tworzy "przejście"
kolorów.

 ♡ SŁABO-PIGMENTOWANE 

Ten typ soczewek circle lens jest słabo zadrukowany prześwitującym pigmentem.
Dodają blasku ciemnym oczom. Poleca się kupować je w kolorze podobnym do naturalnego
odcienia tęczówki.

 ♡ PEŁNE 

Kolor jest rozłożony równo, a na środku jest miejsce zostawione na źrenicę, które
przy noszeniu jest widoczne.Mogą mieć różne wzory, a kolor może być też jednolity.
Będą pasowały do większości kolorów oczu.

 ♡ Z OBWÓDKĄ 

Środek soczewki jest napigmentowany w sposób gradientowy lub pełny, a krawędzią jest czarna
obwódka. Dają nienaturalny efekt, ale oczy są maksymalnie powiększone.


Soczewki można kupić na allegro, ale dowiedziałam się,  że ich jakość nie jest zbyt dobra.
Lista sklepów z soczewkami, które znam:

VISUAL-LOLI (rabat 10% - kod "MUFFIN")

image

Słyszałam, że jeśli soczewki mają rok ważności, trzeba je wyrzucić po pół roku użytkowania,
 ale tak na prawdę jeśli się o nie będzie bardzo dbać, to można je nosić rok.
Należy pamiętać, by wyrzucić soczewki po utracie ich terminu ważności.

Jeśli masz zamiar kupić swoje pierwsze soczewki i nie nosiłeś ich wcześniej,
radziłabym na początku nosić je 2h max. by przyzwyczaić oczy.
Gdy podczas ich noszenia poczujesz, że coś jest nie tak, 
musisz je zdjąć, jeśli oko w dalszym ciągu się nie przyzwyczai, 
należy skorzystać z porady lekarza.

 

Nie wolno zasypiać w soczewkach!
Powieki będą opuchnięte i soczewki mogą się przykleić do oka, 
wtedy ich zdejmowanie może być bardzo bolesne.

Bardzo ważne jest za każdym razem, jak się je zdejmuje należy
 wymienić płyn w pudełeczku na soczewki i porządnie myć ręce. 
Chodzi o to, by nie podrażnić oka i nie nabawić się jakiejś choroby,
 np. zapalenia spojówek, co na prawdę nie jest przyjemne.
 Same pudełeczko trzeba czyścić raz w tygodniu. 

Mam nadzieję że notka się spodobała,
pozdrawiam!
Chiens - Rain-Blog
 
 

12 komentarzy:

  1. Też jestem właśnie w trakcie pisania notki o circle lenses. Ładnie to opisałaś, chociaż są to bardzo ogólne informacje. ^^ Zgadzam się z tym, że na początku trzeba w miarę krótko soczewki nosić. Ja się męczyłam cały dzień, myślałam, że mi oczy wypadną. D:
    [jak-uroczo.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D . uuu, nie powinnaś męczyć. Ale teraz jest pewnie wszystko okej?

      Usuń
    2. Nie, teraz już luzik, cały dzień mogę chodzić. Tak myślę, że też może soczewki nie były najlepsze, bo problem tak zupełnie ustąpił gdy zmieniłam soczewki. To były bodajże G&G Dolly Brown. Wyglądały ślicznie, ale komfort noszenia poniżej oczekiwań. No ale nie zraziłam się i następne soczewki były o wiele, wiele lepsze.

      Usuń
    3. ja to się teraz cykam, czy moje będą wygodne ;c

      Usuń
    4. A obecnie jakie nosisz? :3

      Usuń
    5. to właśnie będą moje pierwsze ... o.o

      Usuń
    6. Jeżeli znasz zasady użytkowania soczewek to nie będzie problemu! ^^

      Usuń
  2. *u* może sobie je kupię, a wiesz ile mniej więcej one kosztują?

    Śliczne rzeczy sobie kupiłaś, te rajstopy z piszczelami *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mniej więcej chyba od 50-110 ? :) Dziękuję :D

      Usuń
  3. Mam dwa pytanka... Czy z iszo można zamawiać soczewki tylko przez paypal?? Proszę odpowiedz~! <33 I jeszcze jedno... Znasz może jakieś polskie strony z circle lens?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć ^^ zamierzam spełnić marzenia wielu i sprowadzam soczewki z Azji ^^ Korei , Japonii i Chin ♥
      http://suzylens.blogspot.com/
      zagłosujcie na Wasz ulubiony model, a je sprowadzę ^^
      Przykre jest, że tak źle myślisz o allegro... choć taka jest prawda... większość tych soczewek nie jest wygodna i szybko wysusza oczy... - .- jednak moje soczewki sprowadzone z Chin mnie niewiarygodnie zaskoczyły... są identycznej jakości jak te, które sprowadziłam z Korei,,,,
      POZDRAWIAM ♥
      Ps. śliczny blog ^^ ...ja dopiero zaczynam i nie wiem dokładnie jak wszystko zrobić ... T . T

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart