czwartek, 4 lipca 2013

cieplutko ^^

Cześć! :3
ale dzisiaj ciepło w moim mieście...*_*
 od razu po śniadaniu poszłam z koleżanką i chłopakiem na plażę.
Troszkę się przejmowałam, bo krem z filtrem mi się skończył, a przecież
ja chcę mieć bladą skórę. >_<.
Gdy dotarłam, mnóstwo dzieci się ganiało, chlapało...
mój brat cioteczny budował oczko wodne,
 a ja próbowałam pływać, ale mi nie wychodziło za bardzo. 
Hmmm... tak na prawdę umiem pływać, ale męczę się w błyskawicznym tempie. :c
Potem jak zwykle poszłam na kocyk i rozmawiałam z resztą :3
w końcu tak na prawdę czuję wakacje!
Vive les vacances !!!! - Rain-Blog
hihihi  (^0^)
a jaka u Was pogoda? 

Teraz siedzę już wykąpana przed komputerem, słucham muzyki,
 wcinam mieszankę studencką  i piszę dla Was nocię ♥. xD
akurat leci 'PSY-Gentleman' ^^
Jednak muszę zrezygnować z tamtych soczewek... :c
zobaczyłam, że mi wykupili.
wybrałam inne, Kimchi Viva Blue.
 
tak wygląda modelka:
mam nadzieję że będą się ładnie prezentować na moich jasno-niebieskich oczkach *0*.
ładne? :3
Już są zamówione, także będą w ciągu 2 tygodni ♥.
Zamówiłam jeszcze parę rzeczy z bodyline i ebay'a.
Mianowicie perukę, mundurek, buty. 
Mogę pokazać w następnych notkach jeśli chcecie ;)

Narysowałam rysunek pastel-goth chłopca ^^!
mój wygląda tak:

Zrobiłam go troszkę po swojemu :D
Najgorzej było narysować bluzę w te napisy, ale poszłam na łatwiznę XD
a ten balon jest bardziej różowy ale zdjęcie jakoś zepsuło, nie wiem...o,O
hahahahaha.. xD
co myślicie? może być? 

Pozdrawiam serdecznie :3

9 komentarzy:

  1. Szkoda, że tamtych soczewek już nie ma ;_____; Były ładniejsze, ale ty masz niebieskie oczka więc też będzie dobrze ^^
    Śliczny ten rysunek! :3 / Himari-chan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, niestety... ale mam nadzieję że kiedyś je dorwę XD. Dziękuję ! :)

      Usuń
  2. Faktycznie, zgodzę się z Himari, tamte były znacznie ładniejsze, ale te też wyglądają dobrze :3 a rysunek całkiem ładny, jak ja bym chciała umieć tak rysować (*㉨*) co do zamówionych rzeczy, możesz zrobić o tym notkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do soczewek: trudno :) dziękuję, miło że się podoba :). Nom mogę zrobić, ale nie wiem czy to będzie kogoś obchodzić, co ja zamówiłam, hahaha XD

      Usuń
    2. Mnie będzie obchodzić =3 zrób to dla mnie (≧ω≦)

      Usuń
    3. a to nie będzie wyglądało tak, że się chwalę? :_:

      Usuń
  3. Witaj.
    Jakże uroczy blog, obserwuje oczywiście. Ładny rysunek, strasznie podobny no nie wiem.. przestanę bo zasypie Cię komplementami (¬‿¬)
    & Chciałabym się spytać czy wiesz może gdy mogłabym zamówić soczewki powiększające oczy? Pytam bo widzę, że się znasz i byłabym bardzo wdzięczna za adres chociażby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi! dziękuję za podsunięcie pomysłu, niedługo zrobię notkę o circle lens :)

      Usuń
  4. Dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga i troszkę żałuję, ale przynajmniej tu jestem. :>
    Ten rysunek jest... no... piękny!
    Masz niesamowity talent.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart