piątek, 28 czerwca 2013

wakacje!

W końcu wakacje, dzień oczekiwany niemalże przez każdego ucznia ^^
dzisiaj nałożyłam moją ukochaną gothic lolicią spódnicę *_*
na 9:00 msza, o dziwo jakoś bardzo szybko zleciała, a potem akademia, 
całe szczęście, że nie było żadnego przedstawienia, no bo po co?
przecież wiadomo, każdy chce jak najszybciej odebrać świadectwo i iść do domu .
ehh... już nie jestem gimbusem. XD
(uczęszczam do Ogólnokształcącej Szkoły Sztuk Pięknych i dalej pozostaję w liceum plastycznym :3 )
jak ten czas szybko leci...kiedy minęło te gimnazjum?

lecz jestem troszkę zawiedziona, bo nauczyciel od historii sztuki
dał mi szansę poprawy z dwójki na trójkę.
Poprawiłam, pochwalił mnie, a mimo tego na świadectwie jest wpisana dwójka.
NO NIEEEEEEEEEEEEEE.... -,- !
ale się wkurzyłam...
ogólnie mam trzy dwójki na świadectwie, z historii sztuki, fizyki i matematyki.
ahh,te ścisłe przedmioty. :C
 u mnie jak coś, to muszą być max. trzy dwójki,
 bo jak więcej, to już nie za fajnie ... 

sprzedałam podręczniki w stanie idealnym/bardzo dobrym
(nie nosiłam podręczników, książki były takie ciężkie, że porwała mi się rączka od torby ze 3 razy.)
 mój chłopak nosił swoje i w tym roku korzystaliśmy z jego.
biedaczek się nanosił ... ale i tak mnie kocha :3
za pieniądze za podręczniki mam zamiar kupić sobie moje pierwsze soczewki circle lens! *_*
upatrzyłam sobie takie, i raczej je zamówię: 

nazywają się ms.gucci blue, a dziewczyna ze zdjęcia ma takie oczy, jak ja, 
takie jasno niebieskie, także widzę efekt :D


co o nich myślicie? ładne? :D
jak mi przyjdą, z pewnością się z Wami podzielę opinią na ich temat.

a co dziś będę robić? hmmm... o 16:00 przyjdą moje koleżanki i chłopak :)
wypijemy kawkę i pogadamy...
także zapowiada się fajny dzień ^-^
trzeba się uśmiechać, no bo przecież wakacje... XD

Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie!
Dziękuję >_<

5 komentarzy:

  1. Ojaaa~! Soczewki są śliczne! :D czekam, aż wystawisz opinię :3 jeśli okulista nie będzie widział przeciwwskazań do noszenia soczewek to może sprawię sobie takie same :D świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zamówię je najprawdopodobniej w tym tygodniu :D ja to nawet nie byłam u okulisty... Boję się, że powie coś negatywnego przy mojej mamie, a ta zakaże mi nosić i mi je wyrzuci. xD no nie, śliczne, urzekł mnie ten wzór *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. O jezu ślicznee *u* Jeżeli masz taki sam kolor oczy jak ona to będzie ślicznie wyglądać! :3 Ja tam sie trochę n=boje zakładać soczewki ale myśle że kiedyś "przełamie" ten strach :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taką nadzieję :D ja to się obawiam bardziej zdejmowania... :c

      Usuń
  4. So cute! ^^ Za jakieś 2 lata (no niestety >.<) zacznę się tak ubierać i malować, a co do soczewek to mam farta, bo mam nie dużą jak i nie małą wadę wzroku i jeśli zdąży mi się powiększyć, to jestem w niebie! ^^ Kupię może podobne soczewki. JESTEŚ DLA MNIE WZOREM, USAMI ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart