poniedziałek, 24 czerwca 2013

Pierwsza notka!

Witam cieplutko! :3

Jako że to pierwsza notka na tym blogu, wypada mi się przedstawić (^-^)...
Mam na imię Natalia, mam 16 lat, mieszkam w małym miasteczku na Podlasiu.
Jestem zafascynowana Azją, a szczególnie japońskimi trendami i modą. 
Uwielbiam kolory pastelowe, kolekcjonuję  'kawaii' gadżety i ubrania w różnych stylach japońskich,
 lecz najbardziej podobają mi się Sweet Lolity, 
Jestem zakochana w porcelanowej urodzie laleczek dollfie ,
 bardzo bym chciała choć trochę  wyglądać jak one  (*^*)
Cenię w ludziach oryginalność, szczerość, poczucie humoru ...i  przede wszystkim tolerancję.
Sama staram się być pomocna i koleżeńska, ale jestem miła dla tych, co są dla mnie mili. :)
Jestem z natury bardzo uparta i robię to, co lubię. 
Nie lubię, jak ktoś mnie kontroluje lub mną rządzi xD.
W wolnym czasie rysuję mangi i postacie z kreskówek oraz lubię śpiewać.
Jeśli chodzi o muzykę, to od 5-ciu lat słucham muzyki Nightcore i Trance. :)
Vocaloidów ,Kyary Pamyu Pamyu  oraz zdarza mi się posłuchać j-rock'a :3
a oto mój ryjek ^^:

Na moim blogu będę publikowała co się wydarzyło w moim życiu, 
moje stylizacje, gadżety, prace i różne ciekawe rzeczy w zależności od nastroju xD.
w internecie podpisuję się jako Usami-chan.
Być może niektórzy kojarzą mnie z photobloga,
*KLIK*
którego prowadziłam systematycznie, jednak teraz przeszłam na blogspot'a,
postanowiłam, że notki będę pisała tutaj i będę je udostępniała na photoblog'u :3
mam nadzieję że to nie jest zła decyzja i że blog Wam się spodoba. (^_^)




Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Ale żałuję że nie byłam z Tobą od samego początku T.T Trafiłam dopiero w lipcu na Twojego bloga ╥﹏╥ Ale ważne że trafiłam ! \(^ ^)/ Kocham Ciebie! <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart