niedziela, 30 czerwca 2013

Pastel goth

Witam wszystkich ♥
w dzisiejszej notce  postanowiłam opisać Wam swoimi słowami, czym jest pastel goth, 
jak ubierać się w tym stylu i zapodam kilka wskazówek ! :)

Wprawdzie styl ten znałam już dawno, ale wtedy nie wzbudził we mnie zainteresowania.
 Zaciekawiłam się  tym stylem, gdy zobaczyłam, że coraz więcej dziewczyn zaczyna się tak ubierać (^-^)
Bardzo mi on przypadł do gustu i od tamtego czasu często oglądałam zdjęcia, 
szukałam pomysłów na stylizacje w internecie i w szafie xD.

† PASTEL GOTH 
 
Pastel goth to mikstura słodkości z mrocznością, 
gdzie zachodzi połączenie koloru czarnego z pastelowymi.

† WŁOSY 
Farbowanie ich jest opcjonalne, ale ich kolor może zdecydowanie dopełnić całą stylizację.
Spośród osób ubierających się w tym stylu, najbardziej popularne są włosy 
w kolorze niebieskim, różowym, białym, lawendowym, miętowym, 
platynowym blondzie, a także szarym. 
Lecz jeśli coś nam nie pozwala farbować włosów, np. przez to, by nie zniszczyć włosów przez farby,
czy przez szkołę,  (myślę, że gdybym przyszła w peruce do szkoły, 
wygonili by mnie i dzwonili po rodziców  XD. )
zawsze można zdecydować się na peruki.
 Uważam że noszenie ich jest najlepszym rozwiązaniem. 
Można je modelować i zakładać kiedy się chce. :)

† UBRANIA 
Styl ten jest bardzo oryginalny, tutaj każdy może stworzyć coś własnego.
Przede wszystkim jest wymagana kreatywność ^^
Ubrania pastel goth mogą być przeróżne, np. punkowe, gotyckie, lolicie...

bo chodzi tu najbardziej o kolorystykę stroju.
Popularne są ćwieki, motywy czaszek, krzyży, 'ściekające' napisy, nietoperze...


Przedstawicielki stylu pastel goth najczęściej noszą rajstopy i legginsy w różnych wzorach
np. piszczele, tattoo i modne teraz, legginsy w pasy

BUTY 

Popularne są creepersy, lecz mogą być to też martensy, glany, szpilki, pantofelki...
Fajnie prezentują się buty z ćwiekami czy trampki na platformie.

† AKCESORIA 
Niektóre akcesoria i gadżety są uważane jako znaki rozpoznawcze pastel goth.
Często można zauważyć trupie łapki, kokardki-gałki oczne, rogi, różne pieszczochy,

kości, krzyże, podwiązki, opaski z kwiatami...


 


† MAKIJAŻ 
Tutaj także można stworzyć coś własnego, ale zazwyczaj pastel goth wykonują czarny,
 mroczny makijaż. Doklejają sztuczne rzęsy, nakładają soczewki powiększające oczy
 circle lens, robią kreski eyelinerem ... Cienie do oczu też są spotykane.
Oprócz tego, dziewczyny starają się mieć bladą skórę i często malują usta na ciemne kolory (czarno, fioletowo, bordowo...) Cały makijaż ma za zadanie przyciągać uwagę.


NAJSŁYNNIEJSZE PRZEDSTAWICIELKI

PASTELBAT


IRODOHIERU
  

IRODOHIERU TUMBLR

† SKLEPY
Najwięcej można znaleźć na ebay.pl , taobao,  etsy i storenvy.
Allegro też jest dobrym rozwiązaniem, albo glovestar  czy kinkykiki. (^_^)
Można także kupić ubrania pastel goth w H&M, New Yorker, House, C&A, Cropp...
Zdecydowanie polecam też szperanie w ciucholandach. 
Często można znaleźć bardzo fajne ubrania, np. koszulki z nadrukami.
 A czasami szczęściarzom udaje się znaleźć nowe ubrania z metkami :3


  Moje próby pastel-goth ... 
   
 

 
  
 
 

(moje zdjęcie pozwalam kopiować, ale przedtem trzeba mi dać znać 
i wstawić je z linkiem do mojego bloga jak coś :3)

jak wam się podoba pastel goth, co myślicie na jego temat ?
Jak wam się podoba notka i moja stylizacja? ♥

Dziękuję wszystkim za miłe komentarze!
Pozdrawiam.

33 komentarze:

  1. Pastel goth całkiem mi się podoba, dosyć ciekawie wygląda :D & świetna peruka (* *)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D no , jest idealny dla osób które lubią styl mroczny i słodki :D

      Usuń
    2. hej :( jestem Nikola i bardzo podoba mi się styl pastel goth (większość rzeczy należących do tego stylu) a mam 12 lat :\ więc rodzice nie pozwalają mi ubierać się tak jak chcę, ogarniczają mnie! Poza tym rozmiary są mi za duże! potrzebuje xs a najlepiej xxs :,( możesz coś doradzić?
      Pozdrawiam Nikola ;*

      Usuń
    3. Mam to samo. Zaptaszam na bloga wiksawiksa.blogspot.com moze pomogę :)

      Usuń
  2. Bardzo fajna notka C: Treściwa i ze smaczkiem.. Zawiera dużo wskazówek. No i pokazuje, że utrzymanie wszystkich elementów stylu nie jest tak prostym zadaniem jakby się myślało. No a o tym, że zrobiłaś świetną stylizację to już mówiłam ^ ^ Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* . Starałam się :D pozdrawiam!

      Usuń
  3. Śliczna stylizacja *-* Boskie creepersy no i notka przede wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  4. czy mi się wydaje, czy trochę ściągnęlas układ do notki od bloga cute horror.? ;dd no ale i tak dobre notka, styl fajny, na kims, sama bym sie bala tak ubierac..

    OdpowiedzUsuń
  5. nie, nie ściągnęłam, czytałam wiele notek o pastel goth, patrzyłam jak inni opisali ten styl. A jeśli chodzi o układ to większość notek tak miało, bo przecież lepiej jest porozdzielać niż dodać jakiś jeden wielki chaos. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znałam boga cute horror ale go obczailam i serio, widac że to 'rozstawienie' jest prawie że identyczne. zamiast gwiazdek użyłas krzyży są znane osoby, sklepy (czego raczej w innych nie widziałam). tez widzialam wiele notek o pastel goth a twoja najbardziej kopiuje jej notke. Ale to moje zdanie tylko. mogłabys o niej wspomniec.
      pozdrawiam,
      Kaori

      Usuń
    2. Rozstawienie, (wyśrodkowanie) notek miałam od zawsze, i w poprzednich notkach i na photoblogu. Jeśli chodzi o krzyże, to akurat błahostka, bo chyba większość bloggerek chce ozdobić swoją notkę. (^0^) . I sama nie lubię, jak ktoś od kogoś kopiuje, próbowałam zrobić notkę tak jak mi się podoba i przedstawić czytelnikom jak najwięcej wskazówek... nie miałam na celu kopiować Cute Horror, jeśli ktoś poczuł się urażony, to przepraszam... A to że Cute Horror ma podobnie, nie oznacza że już nikt nie może ułożyć takiego układu. Pozdrawiam serdecznie (>_<)

      Usuń
  6. Zdjęcie śliczne, co już pisałam na Pugu.
    Chciałam zapytać jak kupujesz z taobao (rajstopy)? Przez pośrednika jakoś? :3 I czy się opłaca?

    OdpowiedzUsuń
  7. tak opłaca, jasne. To mój ulubiony aukcjoner ! :3 korzystam z Itonia Shopping Service :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź! ^^ Pogrzebałam w google i Itonia Service nie przyjmuje zamówień do końca wakacji, ale do tego czasu nazbieram pieniążków i wydam je co do grosza XD

      Usuń
  8. haha, ja to w wolnym czasie tylko na taobao siedzę XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej.<3 Świetna notka, ale czy mogłabyś mi podać dokładny adres zakupu tego wiga? Szukam go na stronie od pół godziny i nie moge znaleźć tej ślicznej peruki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo zrobię notkę o mojej peruce, bo bardzo dużo osób mnie o nią pyta. :3

      Usuń
  10. totalnie zakochałam się w pastel goth!




    http://lihtum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra notka :D bardzo mi się podoba. Ciągle wchodze na podane przez cb sklepy i patrze co moge kupić ^~^ jakbym tylko mogła, kupiłabym wszystko xd Pozdrawiam serdecznie. ;**
    PS. Świetny sountrack *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Cieszę się że mój post mógł pomóc ! :3

      Usuń
  12. Masz naprawdę świetne stylizacje. Od niedawna zaczęłam zwracać uwagę na różne takie style, bo wcześniej to ubierałam się noo... tak inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super notka . Dużo wskazówek . Moja mama jest zwykłą Gotką , i też podoba mi się Gothic ale , przełożę się na Pastel Goth :D

    Może byś zrobiła jakąś notkę . Jak krok po kroku zrobić samemu np. naszyjnik , kolczyki , zmienić trampki na ciekawsze lub odzież w stylu Pastel Goth . Albo poleciłabyś jakieś strony na których jest pokazane jak zrobić samemu różne rzeczy . Było by fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pastel goth mnie uwiódł i tak jak pisałaś kolorowe włosy są świetnym uzupełnieniem stroju. Farbowanie wypada z gry,zostaje opcja z peruką,ale tu powstaje problem - Gdzie można kupić taką perukę ? Ile kosztuje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peruk można poszukać na allegro, ebayu... wpisując: cosplay najczęściej.

      Usuń
  15. Witam!
    Kupowałaś na taobao, prawda? Hm, mogłabyś napisać jak zamówić wybraną rzecz? Mianowicie chodzi mi o buty, cena zależy od wagi? Byłabym bardzo wdzięczna za szybką odpowiedź. Dziękuję i miłego dnia! :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Notka bardzo ciekawa. Styl pastel goth baardzo mi się podoba^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Styl jest świetny, twój blog również :) Osobiście bardzo chciała bym sie tak ubierać, ale boję się nietolerancji innych ludzi i swojego wieku :( Co o tym sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli można wiedzieć to w jakich sklepach znalazłaś te wszystkie ubrania,dodatki itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super styl 👌 Świetne okulary *.* Gdzie kupione ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham ten styl.♥ Sama napisałam też notkę na moim blogu na jego temat. C:
    Swoją drogą świetny post.! ^.~

    OdpowiedzUsuń
  21. jak dla mnie ten styl jest świetny ^^ mam pytanko :3 gdzie kupiłaś ten szary sweter w serduszka? ^^ pozdrawiam C:

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart