niedziela, 30 czerwca 2013

Pastel goth

Witam wszystkich ♥
w dzisiejszej notce  postanowiłam opisać Wam swoimi słowami, czym jest pastel goth, 
jak ubierać się w tym stylu i zapodam kilka wskazówek ! :)

Wprawdzie styl ten znałam już dawno, ale wtedy nie wzbudził we mnie zainteresowania.
 Zaciekawiłam się  tym stylem, gdy zobaczyłam, że coraz więcej dziewczyn zaczyna się tak ubierać (^-^)
Bardzo mi on przypadł do gustu i od tamtego czasu często oglądałam zdjęcia, 
szukałam pomysłów na stylizacje w internecie i w szafie xD.

† PASTEL GOTH 
 
Pastel goth to mikstura słodkości z mrocznością, 
gdzie zachodzi połączenie koloru czarnego z pastelowymi.

† WŁOSY 
Farbowanie ich jest opcjonalne, ale ich kolor może zdecydowanie dopełnić całą stylizację.
Spośród osób ubierających się w tym stylu, najbardziej popularne są włosy 
w kolorze niebieskim, różowym, białym, lawendowym, miętowym, 
platynowym blondzie, a także szarym. 
Lecz jeśli coś nam nie pozwala farbować włosów, np. przez to, by nie zniszczyć włosów przez farby,
czy przez szkołę,  (myślę, że gdybym przyszła w peruce do szkoły, 
wygonili by mnie i dzwonili po rodziców  XD. )
zawsze można zdecydować się na peruki.
 Uważam że noszenie ich jest najlepszym rozwiązaniem. 
Można je modelować i zakładać kiedy się chce. :)

† UBRANIA 
Styl ten jest bardzo oryginalny, tutaj każdy może stworzyć coś własnego.
Przede wszystkim jest wymagana kreatywność ^^
Ubrania pastel goth mogą być przeróżne, np. punkowe, gotyckie, lolicie...

bo chodzi tu najbardziej o kolorystykę stroju.
Popularne są ćwieki, motywy czaszek, krzyży, 'ściekające' napisy, nietoperze...


Przedstawicielki stylu pastel goth najczęściej noszą rajstopy i legginsy w różnych wzorach
np. piszczele, tattoo i modne teraz, legginsy w pasy

BUTY 

Popularne są creepersy, lecz mogą być to też martensy, glany, szpilki, pantofelki...
Fajnie prezentują się buty z ćwiekami czy trampki na platformie.

† AKCESORIA 
Niektóre akcesoria i gadżety są uważane jako znaki rozpoznawcze pastel goth.
Często można zauważyć trupie łapki, kokardki-gałki oczne, rogi, różne pieszczochy,

kości, krzyże, podwiązki, opaski z kwiatami...


 


† MAKIJAŻ 
Tutaj także można stworzyć coś własnego, ale zazwyczaj pastel goth wykonują czarny,
 mroczny makijaż. Doklejają sztuczne rzęsy, nakładają soczewki powiększające oczy
 circle lens, robią kreski eyelinerem ... Cienie do oczu też są spotykane.
Oprócz tego, dziewczyny starają się mieć bladą skórę i często malują usta na ciemne kolory (czarno, fioletowo, bordowo...) Cały makijaż ma za zadanie przyciągać uwagę.


NAJSŁYNNIEJSZE PRZEDSTAWICIELKI

PASTELBAT


IRODOHIERU
  

IRODOHIERU TUMBLR

† SKLEPY
Najwięcej można znaleźć na ebay.pl , taobao,  etsy i storenvy.
Allegro też jest dobrym rozwiązaniem, albo glovestar  czy kinkykiki. (^_^)
Można także kupić ubrania pastel goth w H&M, New Yorker, House, C&A, Cropp...
Zdecydowanie polecam też szperanie w ciucholandach. 
Często można znaleźć bardzo fajne ubrania, np. koszulki z nadrukami.
 A czasami szczęściarzom udaje się znaleźć nowe ubrania z metkami :3


  Moje próby pastel-goth ... 
   
 

 
  
 
 

(moje zdjęcie pozwalam kopiować, ale przedtem trzeba mi dać znać 
i wstawić je z linkiem do mojego bloga jak coś :3)

jak wam się podoba pastel goth, co myślicie na jego temat ?
Jak wam się podoba notka i moja stylizacja? ♥

Dziękuję wszystkim za miłe komentarze!
Pozdrawiam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bouquet Of Colorful Flowers Angel Wing Heart